Poşet içinde bulduğu 50 bin lirayı polise teslim etti
DÜZCE'de, elektrik firmasında işçi olarak çalışan bir çocuk babası Çetin Uludağ (33) şehirlerarası otobüs terminali girişinde poşet içinde bulduğu 50 bin lirayı polise verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?