Edirne'de belediye başkanı düğün konvoyundan aldığı bahşişle vatandaşlara çay ısmarladı
Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, önünü kestiği düğün konvoyunda damattan aldığı bahşişle vatandaşlara çay ısmarladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?