4 Yaşındaki Çocuğa Tecavüz Eden Cani Sapık, Tek Kişilik Hücreye Konuldu
Son Dakika Logo
17.02.2018 03:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

4 Yaşındaki Çocuğa Tecavüz Eden Cani Sapık, Tek Kişilik Hücreye Konuldu

Adana'da 4 yaşındaki kız çocuğuna tecavüz eden sapık, nakledildiği Niğde Cezaevinde tek kişilik hücreye konuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (108)

  • İDAM İSTİYORUZ İDAM İSTİYORUZ:
    Ne koruyorsunuz be idam gelsin öldürülsünler pislikler 23 0 Yanıtla
  • Ayse Ayse:
    Idam kurtuluş hadım ediceksinnn aynı şeyi ona yapicaksinnnn acıdan ölsünnnn 1 değil bin kere ölsünnnnnnn 22 0 Yanıtla
  • Mehmet Mehmet:
    Yav bu nedir kardeşim ya nasıl barındırıyoruz biz bu pislikleri aramızda devlet buna ekmek verecek bizim vergimizle helal etmiyorum ben bu devlete bu pisliği infaz etsin pislik şerefziz......... 17 0 Yanıtla
  • Bir T.C Vatandasi Bir T.C Vatandasi:
    idam Gelecek Muhakkak Asin PISLIGI 14 2 Yanıtla
  • Bir anne Bir anne:
    Her anne ve baba veya insan olan herkes empati yapsin bir kez dusunsun çocuğunun basina bu gelse ne yapardi.İdam idam... 15 0 Yanıtla
  • Ok Ok:
    Bu gardiyanlar orada cezasini vermeli..iskence yapilip temizlenmeli 14 0 Yanıtla
  • Kargo Kargo:
    Evet insan sinirle idam diyor ama idam kesinlikle kurtuluş bunlara İdam için imza kampanyasına da katıldım Sonra sakin kafayla düşündüm ki her gün azıcık bir yerinden azıcık azıcık ama keseceksin organ morgan bırakmayacaksın yavaş yavaş enfeksiyon kapa kapa acılar çeke çeke o yavrunun yaşadıklarını bin kere yaşaya yaşaya öğüre böğüre geberecek ölmeden bin defa ölecek.... İdam buna kurtuluş olur 14 0 Yanıtla
  • cezasizkalmayacak cezasizkalmayacak:
    tek kisilik hücreye al adami koru.Ondan sonra bu ülkede bu devletten adalet bekle.Sen ne yaparsan yap devlet bu adam paramparca edilecek.Tek hücreye alip korudugunu sanma. 13 1 Yanıtla
  • TUNA TUNA:
    YEDİĞİ İÇTİĞİ HARAM ZIKKIM OLSUN VİCDANI KALEMİ SAĞLAM BİR HAKİM YOK MU HİÇ DÜŞÜNMEDEN İDAM KARARI VERSİN 12 0 Yanıtla
  • Sosyal demokrat Sosyal demokrat:
    Din ile işim olmaz şeriatı sevmem ama bu gibi insanları taşlayarak acı çektirerek öldürmek gerek 5 6 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement