Dolar/TL, güne yükselişle başlamasının ardından 6,95'ten işlem görüyor. Aynı dakikalarda euro 8,17'den, sterlin ise 8,97'den alıcı buluyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (4)
james bond:
sıfır atmayla bu iş olmaz sadece ekmeği 5 kuruştan satacaklar bütün garibanlar doyacak kimse dilenmeyecek herhesi hayır duasını lacak ahını almıyacak ulan bu iktidar döneminde önümü çeviren çevirene ney ekmek yok ney elektrik faturası yatacak ney tüp bitti.00Yanıtla
Dural ç:
dünyada olan bir sıkıntı var bu sıkıntının tek çözümü Türk birliğinin kurulması ve bizim paramızı dünyanda n tanımasıdır inşallah onuda yapacak bu Türk devleti00Yanıtla
oguzhan:
üretim yok ülke kimseye güven vermiyor insanların gücüne dayalı vergi sistemi daha da kötü olucaz cahil halk sömürülmeye mahkumdur umarım gelecek nesil akıllanır bizden geçti artık umarım herkes aklını kullanabilir kiraya vermez00Yanıtla
maksat belli:
altı sıfır atılınca paramızdan söylenen şuydu. doları batıracagız şimdi yedi lra oldu 00Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (4)