Kasımpaşa - Atiker Konyaspor Maçının Ardından - Kocaman ve Özdeş
Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında sahasında Atiker Konyaspor'u 3-2 yenen Kasımpaşa'nın teknik direktörü Kemal Özdeş, galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?