Üniversite Öğrencisine Çarpan Yaşlı Adam, Vicdan Azabına Dayanamayıp İntihar Etti
Son Dakika Logo
19.06.2018 01:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üniversite Öğrencisine Çarpan Yaşlı Adam, Vicdan Azabına Dayanamayıp İntihar Etti

Samsun'da komşusunu hastaneye götürürken aracıyla çarptığı üniversite öğrencisinin ağır yaralanmasına yol açan yaşlı adam, kazadan dolayı girdiği bunalım sonucu intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • Adana Adana :
    Allah böyle iyi niyetli insanlarla karşılaştırsın hem komşusu için hastaneye giderken kaza yapıyor hemde bir cana zarar verdiği için canına kıyıyor rabbim günahını affetsin meknın cennet olsun 52 2 Yanıtla
    Bir düşünün Bir düşünün :
    Intahar affı olmayan bir şey. 6 11
  • 66bozok 66bozok :
    Dayi allah af etsin mekanin cennet olur inşallah gençe de şifa verir inşallah., komşusu hangi halde şimdi o genç iyi olursa ne olçak çok açi bi durum sabir versin rabbim geride kalanlara 18 1 Yanıtla
  • Smurf Smurf:
    Din en güzel ahlak değil kardeşim o :) Vicdan en güzel ahlaktır olacak... Lafın doğrusu bu... Köstenceliye yazdım 14 3 Yanıtla
  • Onurlu bir yaşam Onurlu bir yaşam:
    Gerçekten onurlu bir adammış demek ki Allah tahsilatı nı affetsin 12 2 Yanıtla
  • Zebani Zebani:
    Aslında Kasıtlı yapmamıştın intihar etmeyebilirdin. Çok asil ve vicdanlı olmuş. Allah taksiratını affetsin 13 0 Yanıtla
  • zamkolik zamkolik:
    ünlü ynetmenin oğlu polise çarptı 2 ay yattı çıktı ölen polisin karısına para verdiler şimdi gününü gün ediyor vicdansız dayı sen vicdanlı ve çok gururluymuşsun çeşke yapmasaydın 12 1 Yanıtla
  • dunya dunya:
    keske intihar etmeseydin hem bilerek vurmamisinki ceza bile almicaktin cevremizde bi suru insan var hem bilerek hem alkollu oldugu halde insan olduruyo ama cezasi yok enfazla 3 sene acik cezaevinde o da tatil yapip cikiyor Allah rahmet eylesin 11 1 Yanıtla
  • turkbey turkbey :
    arastirma gorevlisi.sen tanri diyorsun ve millete nutuk atiyosun.tanri kim bana aciklarmisin.bizim sadece bir ALLAHimiz var.rabbimizin ismini bilmiyorsan soyleyim sana.yuce ALLAH C.C.tanri degil iman noksanliklari. 10 2 Yanıtla
    asd231 asd231:
    ezik araştırma görevlisi gitte kağıtları falan topla sen çok konuşma bütlerin yokmu senin. 5 3
  • ali öz ali öz:
    intihar haramdır,yapmayın 8 4 Yanıtla
  • KÖSTENCELİ KÖSTENCELİ:
    Çok yazık olmuş... Vicdan en güzel din en güzel ahlaktır.. 10 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement