İntihar eden kadının üzerinden "Canımdan bezdim" notu çıktı
Son Dakika Logo
27.01.2020 04:06
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İntihar eden kadının üzerinden "Canımdan bezdim" notu çıktı

Antalya'da sahil açıklarında cesedi bulunan İran uyruklu kadının üzerinden çıkan Türkçe notta "Yaşamak istemiyorum, canımdan bezdim" yazdığı ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Gelmek hata Gelmek hata:
    Türkiyede yaşanmazki 20 8 Yanıtla
    İslahiyeli İslahiyeli:
    Zorla tutmuyoruz , beğenmeyen uzar 13 23
  • Yalan Yalan:
    İranlı kadın neden Türkçe not bıraksın . Öldürmüşler muhtemelen tecavüzde etmişlerdir 15 0 Yanıtla
    holmes holmes:
    mantıklı... 9 0
    Kanun Kanun:
    En kusursuz cinayet, birinin yaşama sevincini öldürmektir. Paulo .. 8 0
  • tan gürkan tan gürkan:
    söyledikya insanlar eğitimsiz ve mutsuz 12 1 Yanıtla
  • mertt mertt:
    bı ınsanın bu sekılde olmesı cok acı bısey Allah rahmet etsın 12 0 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    Sen önce bir yurt dışina git gel,sonra türkiye yaşanirmi yasanmazmi bir gör.. 2 8 Yanıtla
  • rojhat avaşin rojhat avaşin:
    ALLAHtan rahmet diliyorum kederli ailesine başsağlığı diliyorum insan ollarak özüldüm 3 1 Yanıtla
  • Kaşemumkara Kaşemumkara:
    Var birbit yeniği.. 2 0 Yanıtla
  • Malesef Malesef:
    Bu yardımı bizzat bir ekip kurup öyle dağıtın.Devlete verilirse 15 temmuz şehitlerine toplanan yardımlar gibi olur,deprem özel iletişim vergileri gibi olur,işsizlik paraları gibi olur.Yani birseylerolmadi deselerde,birşeyler oldu gibi olur. 1 0 Yanıtla
  • Obi Obi:
    Kim bilir kim öldürdü 1 0 Yanıtla
  • samır efe samır efe:
    yazık olmuş allah rahmet eylesın 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement