Arnavutluk'ta kameralara yakalandı! Thodex firarisinden ilk kare
Son Dakika Logo
06.05.2021 05:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Arnavutluk'ta kameralara yakalandı! Thodex firarisinden ilk kare

Thodex kurucusu Faruk Fatih Özer, 108 milyon dolarlık vurgun yaparak, Türkiye'den kaçmıştı. Özer, kaçtığı ülke Arnavutluk'ta kameralara görüntülendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (24)

  • Gurbetçi Gurbetçi :
    Bilinçli saklanıyor. Bu toprakların kaderinde hep ihanet var. 56 0 Yanıtla
  • kadir kadir:
    Bu adamın bir suçu yok. Suç, açgözlü oturduğu yerden milyonlar kazanmak isteyen insanlardadır. 40 11 Yanıtla
    ooo ooo:
    adamın suçu yok tabi bu ülkenin kerizi çok 0 0
    Emirhan 84 Emirhan 84:
    Haram 0 0
  • Doğru Doğru:
    Ne oldu hani nerde . kamera karın bulduğunu bizim polisimiz .mit.bulamiyormu. 44 5 Yanıtla
    SAFMISIN SAFMISIN:
    Bunların hepsi mit veya emniyetin paylaştığı görüntüler. Emniyetin hiç aklına gelmedi demi havalimanında ki kameralara bakmak :)) 0 1
  • Mert Mert:
    Türkiyede cok üc kagitci var haram yemeyi seviyorlar bunun öbür Tarafida var 40 2 Yanıtla
  • haso haso:
    tatava etme gerek yok getiremiyorlar 27 4 Yanıtla
  • Türkiye sevdalısı Türkiye sevdalısı:
    Arkasında kimler var . Tümüyle ortaya çıkarılıp. Türkiye ye getirilmeli. Devlette artık itibar kalmadı. Çalan çırpan elini kolu sallayarak kaçıp gidiyor. 22 2 Yanıtla
  • Batttalgazi Batttalgazi:
    Yalan dünya, Çalanın Yanına Kr Kalıyor. Birgün boynuzsuz koç, boynuzlu koçtan hakkını alacaktır, emin olun, inanın. Suçlular hemen ve adaletle anında yargılanıp, adam gibi cezalandırılsa bir daha suç işlenmez. 19 0 Yanıtla
  • kenqn aşq kenqn aşq:
    nerde olursa olsun bu mit vs tarafından ölümle cezalandırılmalıdır.. yoksa bu gibiler cesaretlenirler.. ibret için imha edilmelidir 16 2 Yanıtla
    ooo ooo:
    vay anam vay vay vay vay emrin olur sultanım. 5 1
    UNUTULAN UNUTULAN:
    belli ki sen de mağdurlardansın; ferman yayınladığına göre, iyi ama önceleri cukkalar geliyorken bedava sirke baldan tatlı oluyormuş derken nerelerdeydin 3 1
  • oğuz oğuz:
    o haram parayı getirip elimize saysalar bile yiyemeyiz adam cehennemi haketmek ne taklalar atıyor yazık yaa 13 2 Yanıtla
    X X:
    Hı hı ...yada yav he he 0 0
  • alper alper:
    haramzadeler cehennem sizi bekliyor ölmeyeceğinizimi sanıyorsunuz 10 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement