Dünürünü Kuma Almak İsteyen Adam Karşı Çıkan Eşini Parke Taşıyla Dövdü!
Son Dakika Logo
09.06.2018 11:34
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Dünürünü Kuma Almak İsteyen Adam Karşı Çıkan Eşini Parke Taşıyla Dövdü!

Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesinde yaşayan adam, gönül ilişkisi yaşadığı dünürünü 8 çocuğunun annesi eşinin üzerine kuma getirmek istedi. Karşı çıkan eşine sinirlenen adam, sokak ortasında parke taşıyla karısını dövüp burnunu ısırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (42)

  • Ahmet Keko Ahmet Keko:
    Orasi kekolar diyari normal. Daha aciklanmayan neler oluyordur. 25 12 Yanıtla
    Amed Amed:
    Daha dün sakaryada 41 yasindaki kadin komsusuyla yatakta 10 yasindaki oglu yarafindan basilinca oğlunu öldürdü diye haberlere cikti yani bu tür pislikler heryerde cikabilir ama uzellikle sizin gibi gerizekalilarin memleketinde oluyor 1 0
  • mia mia:
    utanmada kalmamış şerefsize bak 32 1 Yanıtla
  • zorba zorba:
    yıl kac olmuş bızım okudugumuz haberlere bak ..kuma ne lann ...boşa karını kımı alacaksan al arabıstanmı bura barbar herif 25 1 Yanıtla
  • Zırtoboz Zırtoboz:
    Sende kabul et. Adam zaten döşüyor. 2 24 Yanıtla
  • tunç06 tunç06:
    ADAM AZMIŞ DEMEK Kİ DÖNÜRLE İŞLER PİŞMİŞ TARLA EKİLMİŞ ELMALAR YENMİŞ DEVAM İÇİN ALMAK İSTEMİŞ DE EV DEKİ NE DİYECEK ? ARTIK YOK ÖYLE KUMA FALAN YARGILANMALI UÇKURUNA DÜŞKÜN .. 22 1 Yanıtla
  • Günay Günay :
    Dünyanın çivisi çıkmış, bu insanları bir araya getirip benzini döküp kibriti çakacaksın. Dünya uçkur peşinde 19 1 Yanıtla
  • kerem kerem:
    Aklı başka bişeye çalışmaz bu dürrüklerin. 16 4 Yanıtla
  • Emre Emre:
    Bacım sen bir 20 kg zayıfla...bak nasıl köpek gibi peşinden koşuyor 1 19 Yanıtla
  • Yargısız infaz Yargısız infaz :
    Erkeğin ifadesini almak lazım burda biraz senaryo var gibi bir erkek sokak ortasında eşini kilit tasi ile darp ediyorsa nasıl çileden cikmis ki kanunlar kadından yana iken 0 19 Yanıtla
    mir kerem mir kerem:
    Bazıları çok kızacak ama...O bölgeyi bilseniz kumanin normal bir şey olduğunu anlarsınız.Kuma normal karşı gelmek sıkıntı....O yüzden siz yargısız infaz yapıyorsunuz....O kadını o kadar yadirgiyordur ki akrabaları bir bilseniz... 2 1
  • gerçekçi gerçekçi:
    ne kadar karmaşık ilişkiler yaşanıyor ülkemizde. 18 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement