Koronayı yenen sağlıkçı, gün gün yaşadıklarını anlattı: Başta grip zannettim
Son Dakika Logo
18.04.2020 02:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koronayı yenen sağlıkçı, gün gün yaşadıklarını anlattı: Başta grip zannettim

Antalya'da hemşire olarak görev yapan ve yakalandığı koronavirüsü yenen Özgür Civan, yaşadıklarını anlattı. Civan, "Hastalık sırasında çok aktif bir belirtim yoktu. Grip gibi boğazlarım ağrıyordu sadece. Koku ve tat alamıyordum" dedi. Tedavisi tamamlanan Civan ayrıca, hastalara umut olmak adına düzenli olarak plazma bağışında bulunma kararı aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement