Emniyet Genel Müdürü Altınok, Elektronik Cihaz Yasağının Kalktığı Havalimanında Incelemelerde...
Son Dakika Logo
05.07.2017 12:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emniyet Genel Müdürü Altınok, Elektronik Cihaz Yasağının Kalktığı Havalimanında Incelemelerde...

ABD'ye yapılan uçuşlarda 102 gündür devam eden elektronik cihazların kabine alınmaması yasağının bu sabah itibariyle kalkması sonrası Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok, tomografi cihazlarının bulunduğu 227 ve 228 numaralı köprülerde inceleme yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement