Çöpte buldukları antidepresan ilacını içen ikisi kardeş 4 çocuk hastanelik oldu
Diyarbakır'da çöpte buldukları antidepresan ilaçlarını içen ikisi kardeş 4 çocuk zehirlendi. Talihsiz çocuklar hastanede tedavi altına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)