Çöpte buldukları antidepresan ilacını içen ikisi kardeş 4 çocuk hastanelik oldu
Son Dakika Logo
01.08.2019 02:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Çöpte buldukları antidepresan ilacını içen ikisi kardeş 4 çocuk hastanelik oldu

Diyarbakır'da çöpte buldukları antidepresan ilaçlarını içen ikisi kardeş 4 çocuk zehirlendi. Talihsiz çocuklar hastanede tedavi altına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Asi Asi:
    O çocuklar çöpleri neden karıştırıyor acaba 5 0 Yanıtla
    Volkan Volkan :
    Cukkalamaktan fırsat mı kalıyor asi dediğin şeye bak 1 1
  • Sessiz Sessiz :
    O çocukların çöp karıştırmayı oyun haline getirmis olmasi biraz düşündürücü tek bir cocukta degil ! Dört cocuk neden boyle bir oyun tercihi yapar aileyi biraz sorgulamak lazım. Neyseki kayip yok çok şükür çocukların sağlık durumu iyi. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement