Erdoğan, İstanbul-İzmir Otoyolu'nda makam aracını kullandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bursa Şehir Hastanesi ve İstanbul-İzmir Otoyolu ortak açılış töreninin ardından İstanbul-İzmir Otoyolunda araç kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?