BAHÇEŞEHİR TEM OTOYOLU'NDAKİ YOĞUNLUK HAVADAN GÖRÜNTÜLENDİ
Hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının ardından İstanbul'da sabah saatlerinde Bahçeşehir TEM Otoyolu Mahmutbey gişer istikametinde trafik yoğunluğu oluştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?