Şırnak protokolü, engelliler için kamera karşısına çıktı
Şırnak protokolü, engelliler için kamera karşısına çıktıŞIRNAK Valisi Ali Hamza Pehlivan ile diğer protokol üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle kamera karşısına geçip, işaret diliyle farkındalık mesajı verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?