Julian Nagelsmann: "Maç Hakkı Beraberlikti"
- Julian Nagelsmann: "Maç hakkı beraberlikti"İSTANBUL - Hoffenheim Teknik Direktörü Julian Nagelsmann, Medipol Başakşehir maçının ardından yaptığı açıklamada maçın hakkının beraberlik olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?