EGM'nin Siber Operasyon Merkezi'ni açan Bakan Soylu: Artık daha huzurluyum
Emniyet Genel Müdürlüğünün siber saldırılara karşı oluşturduğu Siber Operasyon Merkezi hizmete girdi. Açılış, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun katılımıyla gerçekleştirildi. Açılışta konuşan Soylu, "Artık daha huzurluyum." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?