Tokat'ın 2 bin yıllık termal suyu, bölgeye kurulan tesisle yeniden şifa dağıtmaya başladı
Son Dakika Logo
06.08.2020 02:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tokat'ın 2 bin yıllık termal suyu, bölgeye kurulan tesisle yeniden şifa dağıtmaya başladı

Tokat'ın Sulusaray ilçesine bir girişimci tarafından geçen yıl 11 milyon dolar yatırım yapılarak kurulan devre mülk ve tatil köyü projesi hizmete başladı. Böylece uzun bir süredir hak ettiği değeri bulamayan, 2 bin yıllık tarihiyle Anadolu'nun en eski termal suyu yeniden şifa dağıtmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Sıtkı Sıtkı:
    Boluda Narven i tavsiye ederim. İstanbula yakın mükemmel bi yer 0 8 Yanıtla
    Ali ulu Ali ulu:
    Kendi mülkünde veya Devremülkün de kiralık gibi köklüyorlar aidatı.Hikaye yapmayın narvenin sahibi veya çalışanı mısın kardeşim. İnsanlara hayvan gibi davranıyorlar. Ne içecek yiyecek alacak bir market nerede çarşı var içeride her şey ateş pahası.Personelde hayvan gibi davranıyor 8 0
  • MUHAMMET CAN MUHAMMET CAN:
    SAMSUN HAVZA KAPLICALARI TÜRKİYENİN EN İYİ KAPLICALARIDIR.ATATURK BİLE ORADA KAPLICAYA 2 SEFER FARKLI YILLARDA GİRDİ.ŞİFASININ NAMINI DUYMUŞ. 0 6 Yanıtla
  • Termal Termal:
    YozgatSarıkaya termal tedavinin başkenti. 0 1 Yanıtla
  • Dursun Şeker Dursun Şeker:
    Ben gittim gördüm videoda ne varsa hepsi var Niksar ayvaz otel değil sulusaray kaplıcası 0 0 Yanıtla
  • Satılmış büyük Satılmış büyük :
    Ben gittim gördüm mükemmel olmuş yapanların ellerine sağlık Allah bol kazanç versin emeğini ziyan etmesin bayramda gitmiştim müsait değildik gelemedik nasipse Bir dahaki bayramlara 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement