Ankara'da Noterler İlk Nöbetlerini Tutmaya Başladı
Ankara'da noterler ilk nöbetlerini tutmaya başladı Ankara 40. Noteri Handan Baykam, "Biz noterler, vatandaş odaklı çalışan kurumlarız ve bugün de vatandaşlarımıza hizmet veriyoruz"ANKARA - Adalet Bakanlığı ile Türkiye Noterler Birliği'nin nöbetçi noterlik uygulamasına ilişkin yaptığı... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?