İstanbul Büyükada'da Yaralı Halde Can Çekişen At, Yürekleri Sızlattı
Son Dakika Logo
10.09.2018 09:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İstanbul Büyükada'da Yaralı Halde Can Çekişen At, Yürekleri Sızlattı

İstanbul Büyükada'da dün öğle saatlerinde, tur yolunun kenarında yaralı bir at görüntülendi. Çevredekiler yerde yatan atı önce kaldırmaya çalıştı ancak başarılı olamadı. Öte yandan yerde yatan atın başında başka bir atın durması dikkat çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Mk Mk:
    Rabbim bu hayvanlara yaşattıklarınızı aynısını bu dünyada size çektirmek nasip eder inşallah amin. 36 0 Yanıtla
  • Muhlis Muhlis:
    Önce o adalar belediye başkanının, sonra o faytonları kullanan anadoludan gelme yarmaların ve sonra buna izin veren yetkililerin Allah belalarını versin. Bu ülke insanı yaramaz ve 5 para etmez ! 26 0 Yanıtla
  • bababababababa bababababababa:
    hangi "vahşi hayvan" o nezih canlıyı bu hale getirmiş acaba? 21 1 Yanıtla
  • ali ali:
    ancak sucuk olur.işe yaramaz artık 0 15 Yanıtla
  • hiçmi vijdan yok hiçmi vijdan yok:
    yemin ederim gözyaşlarına boğuldum yazık günah değilmi de hey vijdansız de hey kitapsız allahtandamı korkun yok bu hayvanlar bu haldemi olacakti bakanlarımız yetkililerimiz artık bu hayvanlar için birşey yapın yazık ya piskolojimiz allak bullak oldu içim kan agladı bakarken birde allahtan merhamet bekliyoruz biz insanlar bu hayvanlara merhamet etmıyoruzki bizlere merhamet nasıl etsin el kahhar el kahhar elakkhar adın hürmetine kahreyle bu hayvanları bu hale getirenleri bunlar eşya değil cannnnn 12 1 Yanıtla
  • Turkuaz Turkuaz:
    Atlari kullanma yasaklansin onlar dogaya ait salak insanoglu deger bilmez nankor 11 1 Yanıtla
  • METİN METİN:
    elektrıkli yapın laa artık yeter illa ayaklanalım mı hayvanseverler olarak yok kanun çıkarmıyorsanız sayın iktidar atların yerine sizi sürelim faytonlara 12 0 Yanıtla
  • kasap hayri kasap hayri:
    ah benim elimde olacaktı o at.değerlendirirdim 6 4 Yanıtla
  • Vatandaş. Vatandaş. :
    Arkadaş gerçekten hükümet kısacası genel olarak devlet bunu görmüyor mu.. Kardeşim müslümanız demeye gelince kolay da icraata gelince neden yok.. Yazık yazık.. Gavur diye tabir ettiğimiz insanlardan insanlık dersi almamız lazım.. 10 0 Yanıtla
  • Kemal Kemal:
    Faytoncuları geberticen hemde işkence ederek gevşekler atlara işkence yaptıkları İÇİN bakın çoğu kek apaçi FİŞ faturada vermiyorlar maliye nerde bu puştları denetlesin günde yazın 5 milyar para kazanıyorlar herkez biliyor PARAYI İNDİRE GANDİ temiz cebe atıyorlar 7 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement