Son dakika: Eski otobüs bileti ile denetimlerden geçmeye çalıştı
Son Dakika Logo
20.12.2020 11:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son dakika: Eski otobüs bileti ile denetimlerden geçmeye çalıştı

Son dakika haberi: Eski otobüs bileti ile denetimlerden geçmeye çalıştı Durumu fark eden polis ekipleri 3 bin 150 TL ceza kesti Beşiktaş'ta sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle yapılan denetimlerde, takside polislere yakalanan bir vatandaş, eski otobüs biletini göstererek, "Benim iznim var" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement