Son dakika: Eski otobüs bileti ile denetimlerden geçmeye çalıştı
Son dakika haberi: Eski otobüs bileti ile denetimlerden geçmeye çalıştı Durumu fark eden polis ekipleri 3 bin 150 TL ceza kesti Beşiktaş'ta sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle yapılan denetimlerde, takside polislere yakalanan bir vatandaş, eski otobüs biletini göstererek, "Benim iznim var" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?