Trafikten men edilen araçla ehliyetsiz yakalan avukat polisleri tehdit etti
Son Dakika Logo
19.09.2019 11:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Trafikten men edilen araçla ehliyetsiz yakalan avukat polisleri tehdit etti

Bursa'da kontrol noktasında ekipler tarafından durdurulan ehliyetsiz sürücü, avukat olduğunu belirterek kendisine işlem yapmak isteyen polisleri "Kendinize haritadan yer beğenin" diyerek tehdit etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (159)

  • İşin doğrusu İşin doğrusu:
    Baro ve avukatın açıklaması,en başta görevli polislerden ve Türkiyeden özür dilemek olmalıydı.Suç işleyen üyesini körü körüne savunma çabası olmamalıydı..... 93 3 Yanıtla
  • adem adem:
    polis yıllardır bu ülkede saltanat sürüyor.çoçukken bile gözün üzerinde kaş var diyip suçlardı diye duyardık büyüdükçe anladımki öyle.bu avukat eminimki o şekilde tehdit etmedi polisi ama malesef gözün üzerinde kaş var suclusun dedi ve uydurdu durdu.yıllardır polislerin girdikleri olayları gözümle gördüm.hep karşıdaki insanlara iftira atmışlardır.hele birdeişin içinde yunus artisleri varsa tam rezillik avukatın eminimki hiç suçu yoktur. 2 71 Yanıtla
    Hakki Hakki:
    Sana söylediklerimi duymak bile istemezsin Adem . 80 li yillari anlatmislar sana evladim . 49 0
    TEK TÜRKİYE TEK TÜRKİYE :
    Sen ve senin gibi boş konuşan, ülke düşmanı oldukça polise daha çok iş düşer. Gel hadi aynı görevi üstlen deseler 1 hafta da kaçacak klavye delikanlısı, buradan ahkam kesiyor. Saltanatı süren sen ve senin gibi çakma Türkçü veya terör sevicilerdir. İnşallah sizinde saltanatınız bitecek. Türkiye her görüşten her ırktan yaşayan toplumun huzur yeri olacak. 40 0
    Tr Tr:
    Nerden eminsin olaya sahit olduysan git olaya müdahil ol. Kes sesini gereksiz gerrksiz konusma 36 0
    Adem madem .. Adem madem ..:
    Adem sen sus ya içine ettin işin ....otur yerine sıfır... 10 1
    Ademe badem.... Ademe badem....:
    Adem haaa sen haaa ahmet dayının öküzü fark yok.... 7 1
  • Mustafa Mustafa:
    İyi ki bu görüntüler var.. Görüntü olmasaydı eğer vay polisimin haline.. "yerlerde sürüklenerek darp edilmiştir' diyen baroyu kınıyorum. Ayrıca önleme araması ile adli aramayı bilmeyecek kadar cahil olamazsınız.. Avukatlık kanunu yani bizim 58'inci madde Adli aramadan bahseder.. Başka da bir kanun da atamayla ilgili koruma yoktur. Önleme araması ise hiç kimseyi ayırmamıştır.. Önleme araması herkes için geçerlidir. Polis arayacak arkadaş.. Huzur ve güven için arayacak.. Çoluk çocuğumun can güvenliği için arayacak... Her yer haydut dolmuş.. Arayacak işte. 62 0 Yanıtla
    TEKTÜRKİYE TEKTÜRKİYE :
    Görüntü olduğu halde yukarıda "adem" denilen beyin engellisinin yoruma bak. Ah bir elime geçse 5 0
  • HALK..... HALK.....:
    HALK AVUKAT LARIN NE OLDUGUNU ÇOKKK İYİ BİLİYOR....öyle aptallar var ki ehliyetin fotosuna cübbeli fotosunu koyar...bankada kimlik yerine avukat kartı nı gösterip işlem yapmak ister ..mal bilmezki bankada bir boka yaramaz sırf ego yapsın zırto derdi o....vatandaş da ağzini burnunu dagıttımı bütün barolar sürü halinde sokagaaaa hurrra 54 2 Yanıtla
  • Gaziantep27 Gaziantep27:
    Eger bu olayda Avukat ve Baroya gerekli cezai islem uygulanmazsa , görevini yapan ve yapacak polisler nadir buluruz . Mutlaka ama mutlaka avukat ve baroya hadleri bildirilmelidir. Kamera kayitlarinda devletin polisi görevini yapiyor ama avukat israrla mukavemet gösterip islerini zirlastiriyor birde tehdit unsuru var. Eger bunlar hakkinda cezai islem uygulanmazsa bu avukat vb gibi insanlarin olaylarini daha burada cok okuruz. Adaletten bahsedenler adaletsizlik yapmaya kalkmislardir. Tekrar söylüyorum eger bu avukat ve baro cezai islem uygulanmazsa maalesef bir dahaki sefere ya zaten bunlar bizi isimizden ederler diye devletin memuru geri adim atabilir. Örnek bir dava olmalifir örnek bir cezai islem uygulanmaliki milletin güvenligini saglayan polise bir dahaki sefere bu sekilde davranilmamalidir. Polis arayacak kardesim polis kimlikte soracak bu ülkede yasayan her insanin gpvenligi icin önemlidir. Adalet icin ugrasanlar demekki bir kismi adaletsizlik icin ugrastigini glrmüs olduk 54 1 Yanıtla
  • SD SD:
    polisim arkanızdayız helal sizlere. haklıyken haksız duruma düşmeyin sakın. SAYIN BAKANIM KORUYUN POLİSLERİMİZİ BUNUN GİBİ HADSİZ HUDUTSUZ TİPLERE EN AĞIR CEZAYI VERİN. 53 1 Yanıtla
  • Fatma KALENDER Fatma KALENDER:
    Biz ne Avukatlar gördük aracında esrar taşıyıp yakalanan, Polislerimizi tebrik ediyorum Allah onları başımızdan eksik etmesin 50 0 Yanıtla
    Ali Ali:
    Seni seviyorum Fatma.Tam benim kafamdansın :))) 1 0
  • Polis sahipsiz Polis sahipsiz:
    Baronun bu açıklamalarına karşılık görevini layıkıyla yapan Polislerin bağlı bu olduğu Bursa Emniyetinden ya da Bursa Valiliğinden açıklama gelecek mi ben hiç sanmıyorum çünkü Polis şamaroğlanı Polis günah keçisi Bu ülke ben sen benim kim olduğumu biliyor musun,haritadan yer beğen,seni sürdüreceğim,diyen mahlukatlardan bıktı artık... 49 1 Yanıtla
  • Avukat Avukat:
    Böyle sonradan ne oldum delisi olan meslektaşlarımdan utanıyorum 50 0 Yanıtla
  • Bursali Avukat Bursali Avukat:
    Bursa Barosu hükümete yakın olduğu için bu avukatlara ve Bursa barosuna birşey yapmazlar. Eğer dayin varsa ülkede kanun islemez. Biz çok dava gördük dayılarla iş yapan. 48 2 Yanıtla
    kirmastili kirmastili:
    nereden hükümete yakın adamlar adli acılışa bile gitmedi.bide yazmışsın ismini bursalı avukat 2 36
    Avukat haddini bil Avukat haddini bil:
    Bursali Avukat kendince algi operasyonu yapmaya kalmis 1 26
    Hee Hee:
    Hayirdir niye yapamiyorlar . Bu olay Sayin Süleyman Soyluya ulassin bak bakalim neler neler yapiyor. 1 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement