Adana'da 2 Köpeği Kemerle Döven Cani, Polis Tarafından Gözaltına Alındı
Adana'da Golden cinsi iki köpeğini terasa çıkarıp kemerle döven caniyi vatandaşlar kameraya kaydedip polise ihbar etti, gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (11)
abayram:
Hertürlü pislik adana, trabzo ve samsun ilk adımdan çıkıyor82Yanıtla
Ad:
Bütün anahaberbültenleri adanaya taşınsın62Yanıtla
Adana"lı :
Ulan ne istedin o köpeklerden namussuz. 80Yanıtla
veterinaire:
Bunlarin hayvan beslemelerine gerek yok.kendileri hayvan.70Yanıtla
GÜLÜM :
ELİN AYAĞIN KOPSUN SENİN 60Yanıtla
A:
ulan her pislik adanadan çıkıyor 50Yanıtla
göktem:
ben alabilirmiyin o golden ları o pislikte gebersin inşallah40Yanıtla
NARİN:
işte bir idamlık vaka daha40Yanıtla
Emoş:
Allah belasını versinde oköpeklere kalkan ellerin kötürüm olsun bir lokma ekmeği tutup ağzına götüremez ol geber inşallah40Yanıtla
dd.sss:
adana ne pis memeleketsin ya 3/2 haberler ordan ya 30Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)