Adana'da 2 Köpeği Kemerle Döven Cani, Polis Tarafından Gözaltına Alındı
Son Dakika Logo
19.02.2018 01:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana'da 2 Köpeği Kemerle Döven Cani, Polis Tarafından Gözaltına Alındı

Adana'da Golden cinsi iki köpeğini terasa çıkarıp kemerle döven caniyi vatandaşlar kameraya kaydedip polise ihbar etti, gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • abayram abayram:
    Hertürlü pislik adana, trabzo ve samsun ilk adımdan çıkıyor 8 2 Yanıtla
  • Ad Ad:
    Bütün anahaberbültenleri adanaya taşınsın 6 2 Yanıtla
  • Adana Adana"lı :
    Ulan ne istedin o köpeklerden namussuz. 8 0 Yanıtla
  • veterinaire veterinaire:
    Bunlarin hayvan beslemelerine gerek yok.kendileri hayvan. 7 0 Yanıtla
  • GÜLÜM GÜLÜM :
    ELİN AYAĞIN KOPSUN SENİN 6 0 Yanıtla
  • A A:
    ulan her pislik adanadan çıkıyor 5 0 Yanıtla
  • göktem göktem:
    ben alabilirmiyin o golden ları o pislikte gebersin inşallah 4 0 Yanıtla
  • NARİN NARİN:
    işte bir idamlık vaka daha 4 0 Yanıtla
  • Emoş Emoş:
    Allah belasını versinde oköpeklere kalkan ellerin kötürüm olsun bir lokma ekmeği tutup ağzına götüremez ol geber inşallah 4 0 Yanıtla
  • dd.sss dd.sss:
    adana ne pis memeleketsin ya 3/2 haberler ordan ya 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement