İlkokul öğrencileri yüz yüze eğitime başladı
İlkokul öğrencileri yüz yüze eğitime başladı Karabük'te kademeli normalleşme kapsamında tüm ilkokullarda ve okul bünyesindeki ana sınıflarında haftada 2 gün gerçekleştirilecek olan yüz yüze eğitim başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?