İran Cumhurbaşkanı Ruhani: Koronavirüsle mücadelede ABD ve Avrupa'dan daha başarılı olduk
İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, ABD yaptırımları altında koronavirüsle mücadele etmeye çalıştıklarını söyleyerek, "Koronavirüsle mücadelede ABD ve Avrupa ülkelerinden daha başarılı olduk" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?