Obama: 'Daeş Ortadoğu'da da Müslümanları Öldürüyor' - Buenos
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Buenos Aires'teki Devlet Başkanlığı Sarayı Casa Rosada ABD Başkanı Barack Obama Arjantin Devlet Başkanı Mauricio Macri Ortak basın toplantısı "DAEŞ Ortadoğu'da da Müslümanları öldürüyor" ABD Başkanı Obama: "DAEŞ ses getiren saldırılarını Avrupa'da gerçekleştiriyor ancak Ortadoğu'da da Müslümanları öldürüyor" -"Tek suçları İslam'a bu örgütten farklı bir şekilde inanmaları olan masum insanları öldürüyorlar" "Irak ve Suriye'de yok edilene kadar agresif bir şekilde DAEŞ'in üzerine gitmeye devam edeceğiz" -"Arjantin ve ABD güçlü küresel partnerler olabilir" BUENOS AİRES (AA) – ABD Başkanı Barack Obama Brüksel'de yaşanan terör saldırıları sonrasında ABD'de Müslümanları hedef alan tartışmalara ilişkin, "DAEŞ ses getiren saldırılarını Avrupa'da gerçekleştiriyor ancak Ortadoğu'da da Müslümanları öldürüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?