Covid-19'a yakalanan Manisalı doktor sosyal medyadan böyle yalvardı
Covid-19'a yakalanan Manisalı doktor sosyal medyadan böyle yalvardı Manisa Şehir Hastanesinde göğüs hastalıkları uzmanı olan Dr. Osman Altıparmak, yakalandığı Covid-19 virüsü nedeniyle çalıştığı hastanede tedavi altına alındı Tedavisinin devam ettiği hastane odasından seslenen Uzm. Dr. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?