Gaziantepli biber üreticisi tarladaki ikincil ürünü vatandaşlara bıraktı
Gaziantep'in İslahiye ilçesindeki kırmızıbiber üreticisi, tarlasındaki ikincil ürünü hasat edip satmak yerine vatandaşların toplamasına izin verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?