Kucağında Bebeğini Taşıyan Karısını Kurşun Yağmuruna Tuttu
Son Dakika Logo
16.05.2019 10:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kucağında Bebeğini Taşıyan Karısını Kurşun Yağmuruna Tuttu

Cezaevinden çıkan şahıs, karısına kurşun yağdırdı. Annenin kurşunlanmadan hemen önce bebeğini yere bırakması, çocuğun hayatını kurtardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • Salih bayar Salih bayar:
    İşte bu yüzden affa karşıyım.af çıkarırlarsa hakkımı helal etmiyorum. Herkes cezasını çeksin.dinde bunu diyor vijdanda. 22 0 Yanıtla
  • adil adil:
    bir insan durduk yere bunu yapmaz hele hapisten yeni çıkmışsa hiç yapmaz kimbilir adam içerdeyken bu dışarda ne haltlar yedi 4 16 Yanıtla
    Öylemi Öylemi :
    Hakettimi yani senin anan bacın kizin yokmu ne yaparsa yapsın erkek haklıdır kimbilir kadın ne yaptı gerizekali 1 0
  • eyyy avrupa eyy Amerika eyyy avrupa eyy Amerika :
    ne olur alın bizi bu ülkeden kurtarın mülteciniz olayım alın beni 10 5 Yanıtla
    Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    eyyy avrupa eyy amerika: van münüts kardesim, nereye gidiyorsun? Otur oturdugun yerde. 2 2
  • oflu oflu:
    bunları hayvan barınaklarına neden almıyorlar yermi yok aşıları yapılsın hadim olsun doğru hayvan barınağına 12 0 Yanıtla
  • Osman Osman:
    AVrupa da amerikada üç gün yaşar sizi gibiler. Dördüncü gün kafanızı uçurur Amerika.. Böyle delilerin kahrını sadece Türkiye çekiyor.. Amerika negüzel vurularak yakalıyor suçluları.. Bizimkiler cezaevinde yatarak besleniyorlar.. Batsın bu dünya değişim geliyor 11 0 Yanıtla
  • Harun06 Harun06:
    İsminin kısaltmasında bile ne adam olduğu belli zaten. 9 0 Yanıtla
  • Yorum Yorum:
    İdam edilmemesinin sonucu.pes artık.neyi bekliyoruz.toplum bıktı. 7 0 Yanıtla
  • Piskopat Avcisi, Piskopat Avcisi,:
    Idam diyoruz olmuyor. Maganda diyoruz olmuyor. Adalet diyoruz zaten yok. Bu tiplere ne yazacagimizi sasirdik. Iyisimi "iyi yapmissin aferin sana" diyelim bakalim bir gelisme olacak mi? 6 1 Yanıtla
  • filozof filozof:
    DEVLET HALA NEYİ BEKLİYOR NEDEN İDAMI GETİRİP BU KAHPELERİ İŞİT PKK FETÖ SATILMIŞLARIYLA BERABER ASMIYOR BÖYLE GİDERSE HALK SANDIKTA AGIR HESAP SORACAK BU KESİN 5 1 Yanıtla
  • BAYBURTLU BAYBURTLU:
    al sana kadın hakkı .. aıle yuvalarını dagıttılar kocaları katıl kadınları sermaye yaptılar . kafır kanunlarınız sızlerle bırlıkde yerın dıbıne gırer tez zamanda ınsaALLAH 6 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement