ABD'de 3 bin 500 kişiyi taşıyan gemi, koronavirüs şüphesiyle karantina altına alındı
Son Dakika Logo
06.03.2020 03:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

ABD'de 3 bin 500 kişiyi taşıyan gemi, koronavirüs şüphesiyle karantina altına alındı

ABD'nin San Francisco açıklarında bulunan bir gemi, gemiden ayrılan 79 yaşındaki bir kişinin koronavirüs sebebiyle hayatını kaybetmesi sonrası karantina altına alındı. Gemide yaklaşık 3 bin 500 kişi bulunuyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Fıret Erik Greyfurt Fıret Erik Greyfurt:
    Şu reklamlarınızın sesini biraz kıssanız. Haber açmaya korkar oldum. 3 0 Yanıtla
    mustafa mustafa:
    kardeş sitenin bu konuda bir suçu yok google adsense otomatik yayınlıyor reklamları ama gerçekten çok can sıkıcı 0 0
  • Tavsiyeci geldi hanım Tavsiyeci geldi hanım:
    AdBlock ile sıfır reklam :) 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement