Yerli tohumlar fideye dönüştü
Yerli tohumlar fideye dönüştü Dündar: "Fidelerin bir kısmını vatandaşa dağıtılacak" Osmangazi Belediyesi'nin Ekolojik Yaşam Merkezi'nde kurduğu serada ekilen 'ata tohumları' fideye dönüştü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?