Ankara'da Otomobil TIR'ın Altına Girdi! Hurdaya Dönen Araçta Anne ve Kızı Can Verdi
Son Dakika Logo
06.06.2018 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ankara'da Otomobil TIR'ın Altına Girdi! Hurdaya Dönen Araçta Anne ve Kızı Can Verdi

Ankara'da meydana gelen kazada bir otomobil, trafik ışıklarında bekleyen TIR'a arkadan çarptı. Hurda yığınına dönen araçta sürücü ve annesi hayatını kaybederken arka koltuktaki 2 çocuk ağır yaralandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Vay Vay:
    Besmelesiz abdestsiz yola çıkmayın ama nerde kadına baksana açık saçık 1 24 Yanıtla
    cnn cnn:
    besmelesiz çıkmayalım evet ama kadının açık saçık olduğu nereden belli? üstelik kadınlar açık olursa bu kazayı haketmiş mi oluyor yani...... 3 1
  • Maraşlı Maraşlı:
    Kamyon ve tırların. Arkalarına. Alçak Bariyer yapılsın. İnsanları. Biçiyor altına girince. 18 0 Yanıtla
  • Lastikçi Lastikçi :
    Sayın ulaştırma bakanımız bu şekilde giden kaçıncı can. Kanun çıkartıp tır ve kamyonların arkalarına bariyer uygulamasını getirin. Araçlarına her türlü fantastik aksesuarı takanlar bunuda takarlar. Biraz çabuk olun yeni çanlar gitmeden. Zaten bunlar ne kural dinliyor ne nizam 12 0 Yanıtla
  • Javic Javic:
    Tır ın dorse arkasında beriyer mecburi olmalı... Araçlar alta giriyor. 7 3 Yanıtla
  • ehli ehli:
    kadınlara ehliyet verilmesin arkadaş yasaklansın vallahi. hem kendisinin hem bizim canımızı tehlikeye atıyorlar 2 6 Yanıtla
  • FİLOZOF FİLOZOF:
    Herkesde bir araba hastalıgı var istanbul trafiği çekilmez halde sanki metroya binseler bir yerleri eksilir cocuklara çok üzüldüm yazık 4 0 Yanıtla
  • aşk aşk:
    yav ne bu kadar dalgınlık duran tıra bu kadar süratli vuruyorsun.lutfen Bir az dikat edin Allah rahmet etsin.dunde bir anne dikkatsizlikte nerdeyse çocuğunu öldürecekti. 4 0 Yanıtla
  • ... ...:
    şu tırlara kamyınlara koruma demiri zorunluğu getirin yolda gördüğünüze çevrilene para almak yerine cezayı döşeyin kamyonu tırı bağlayın muayeneden geçirmeyin yazıktır bu insalara 2 1 Yanıtla
  • angaralı angaralı:
    çok kolay ehliyet alınıyor,trafikte gözleri bozuk binlerce sürücü var kontroller yetersiz 0 2 Yanıtla
  • hüloğğğ hüloğğğ:
    ARABANIN TAVAN KAĞIT GİBİ TOPLANMIŞ BENCE SÜRÜCÜ KAÇLA GİTTİĞİNİN FARKINDA DEĞİLDİ EN 80-90 KM HIZLA ÇARPMIŞ 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement