Sosyal medya bu görüntüleri konuşuyor! Afgan halkı, yürüyerek ülkeden çıkmak için yollara koyuldu
Son Dakika Logo
02.09.2021 09:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sosyal medya bu görüntüleri konuşuyor! Afgan halkı, yürüyerek ülkeden çıkmak için yollara koyuldu

Kabil Havalimanı'nda tahliyelerin bitmesinin ardından binlerce Afgan, yürüyerek ülkeden ayrılmak için yollara düştü. Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde Afganların zor şartlar altında komşu ülkelere geçmeye çalıştığı iddia edildi. Ülkeden çıkışı başarabilen Afganların ilk varış noktasının Türkiye olacağı, ardından Avrupa ülkelerine geçmeye çalışacakları belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • HADİORDAN HADİORDAN HADİORDAN HADİORDAN:
    ülkemdeki göçmenleri sınır dışı edecek ülkeme göçmen almaacak türkiye türklerin diyecek parti kim olursa olsun oyum ona 120 11 Yanıtla
  • faruk yaşar faruk yaşar:
    herkes yunanlara laf etti adamlar işi biliyor bunlara haddini bildirmessen daha çok cesaretlenir bütün güvenlik birimlerine sopa vereceksin gelene çalacaksın dayağı kimse bunları aldık diye madalya takmaz bize uyanın memleket elden gidiyor!! 106 21 Yanıtla
  • ULUBATLI HASAN ULUBATLI HASAN :
    Yetkililer bu görüntüleri dikkate alıp acil çözüm aramalı, ülkeyi mülteci çöplüğüne çevirdiler 92 3 Yanıtla
  • Saime Melek Namlı Saime Melek Namlı:
    Yeter artık Yeter Suriyeliler zaten zapt etti ülkemi birde Afgan asla istemiyorum sonumuz iyi değil gönderin Suriye'den gelenler dahil hepsini 86 6 Yanıtla
  • Necati Kaya Necati Kaya:
    Acilen karakış gelmeli. 66 9 Yanıtla
  • Nurullah Küçük Nurullah Küçük:
    ALLAH yardımcıları olsun??.bütün müslümanlara yardım etsin.turkiye içine dagilmalarina engel olunmali.idare edebilecekleri yer sağlanmalı 48 19 Yanıtla
  • ben irfo ben irfo:
    buyle giderse kendi ulkemizde bizler guçmen olacagiz bir gun 58 5 Yanıtla
  • Azad Deniz Azad Deniz:
    Ah ziya ah 24 4 Yanıtla
  • Umut Tukenmez Umut Tukenmez:
    Pcr testi bize zorunludu dimi 23 0 Yanıtla
  • Fehamettin ANKARALI Fehamettin ANKARALI:
    Allahım hiç kimseyi alan el etmesin kimseyide kimsenin eline diline düşürmesin.alan el veren elden üstündür acaba aynı duruma siz olsanız ne yapardınız. Böyle kulağa güzel kelam da bulunuyorsunuz ya sizin gibilere çok tanıklık ettik sıkışınca her kesten önde kacarsınız Beninm güzel vatandaşlarım 3 12 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement