Sosyal medya bu görüntüleri konuşuyor! Afgan halkı, yürüyerek ülkeden çıkmak için yollara koyuldu
Kabil Havalimanı'nda tahliyelerin bitmesinin ardından binlerce Afgan, yürüyerek ülkeden ayrılmak için yollara düştü. Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde Afganların zor şartlar altında komşu ülkelere geçmeye çalıştığı iddia edildi. Ülkeden çıkışı başarabilen Afganların ilk varış noktasının Türkiye olacağı, ardından Avrupa ülkelerine geçmeye çalışacakları belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (10)