Piknik yasağının ardından Belgrad Ormanı girişlere kapatıldı
Piknik yasağının ardından Belgrad Ormanı girişlere kapatıldı Belgrad Ormanı dün yayınlanan genelgenin ardından girişlere kapatıldı İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeyle korona virüs önlemleri kapsamında hafta sonları sahil kesimleri, park ve mesire alanlarının kapatılması... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?