Piknik yasağının ardından Belgrad Ormanı girişlere kapatıldı
Son Dakika Logo
28.03.2020 11:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Piknik yasağının ardından Belgrad Ormanı girişlere kapatıldı

Piknik yasağının ardından Belgrad Ormanı girişlere kapatıldı Belgrad Ormanı dün yayınlanan genelgenin ardından girişlere kapatıldı İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeyle korona virüs önlemleri kapsamında hafta sonları sahil kesimleri, park ve mesire alanlarının kapatılması... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement