Ev sahibi olabilmek için 2 gün öncesinden sıraya girdiler
Ev sahibi olabilmek için 2 gün öncesinden sıraya girdiler Manisa'da ev sahibi olmak isteyen vatandaşlar, 8 Haziran Pazartesi günü açılacak olan bankaya başvuru ücreti yatırmak için iki gün öncesinden sıraya girdi Yiyecek ve içeceklerini yanlarında getiren vatandaşlar geceyi banka önünde... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?