Bursa meme kanseri farkındalığı için 3 milyon müşteriye pembe fatura gönderdiler
Meme kanseri farkındalığı için 3 milyon müşteriye pembe fatura gönderdilerEkim ayının 'Meme Kanseri Farkındalık Ayı' olarak kutlanması sebebi ile farkındalık yaratmak ve hastalığa dikkat çekmek isteyen özel bir enerji şirketi, ekim ayı faturalarını pembe renkte tasarlayarak müşterilerine ulaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?