Bursa meme kanseri farkındalığı için 3 milyon müşteriye pembe fatura gönderdiler
Son Dakika Logo
15.10.2019 02:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bursa meme kanseri farkındalığı için 3 milyon müşteriye pembe fatura gönderdiler

Meme kanseri farkındalığı için 3 milyon müşteriye pembe fatura gönderdilerEkim ayının 'Meme Kanseri Farkındalık Ayı' olarak kutlanması sebebi ile farkındalık yaratmak ve hastalığa dikkat çekmek isteyen özel bir enerji şirketi, ekim ayı faturalarını pembe renkte tasarlayarak müşterilerine ulaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement