Bakan Kasapoğlu, olimpiyatların ertelenmesini değerlendirdi
- Bakan Kasapoğlu, olimpiyatların ertelenmesini değerlendirdi Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 2020 Tokyo Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları'nın koronavirüs salgını nedeniyle ertelenmesi kararı ile ilgili olarak, "Bu süreci atlattıktan sonra her zaman olduğu gibi,... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?