Gaziantep'te 12 Kilometrelik İçme Suyu Hattı Yenilendi
Gaziantep'te 12 kilometrelik içme suyu hattı yenilendiGAZİANTEP Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Kartalkaya hattındaki 40 yıllık beton boruların çelik borularla değiştirildiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?