BİLSEM öğrencileri pandemiyi hikayeleştirdi
BİLSEM öğrencileri pandemiyi hikayeleştirdi Muğla Bilim Sanat Merkezi öğrencileri pandemi döneminde yaşadıklarını hikayeleştirerek 'Pandemi Hatırası' isimli kitabı çıkardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?