Hastanede 'kumar' iddiasına soruşturma; 5 kişi açığa alındı
ESKİŞEHİR'de bir kamu hastanesinde aralarında doktor, sağlık memuru, temizlik personeli ve güvenlik görevlisinin bulunduğu bazı kişilerin acil servis ofis odasında iskambille 'kumar' oynadığı iddia edilen görüntüler sosyal medyada paylaşıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?