Bıraktığı Not Tüyler Ürpertti: Kefen Param Hazır, Mezar Tahtalarım Evin Altında
Son Dakika Logo
12.02.2019 01:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bıraktığı Not Tüyler Ürpertti: Kefen Param Hazır, Mezar Tahtalarım Evin Altında

Zonguldak'ta yaşayan 85 yaşındaki yaşlı adam, evinin garajında kendini elektik kablosuyla asarak hayatına son verdi. Ölmeden önce not bırakan yaşlı adamın cesedi komşuları tarafından bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • doğrusu doğrusu:
    namaz kılın bunalımın tek çaresi namazdır namaz kılın huzur buluyorsunuz . 28 7 Yanıtla
    Erdinç Erdinç:
    Yok yaa.dogrusu şaşırdım. 1 7
  • Eda Eda:
    Genelde yaşlıların evlatları evlenmelerine karşı çıkıyorlar.. Amca evlenseydi eşi bakardı.. Şimdi bu utançla yaşasın evlatları olucaklar.. Utanacak insan da yok ya artık 30 1 Yanıtla
    aa aa:
    eşi degıl o kendı kendıne bakardı zaten de allah yardımcısı olsun. 1 0
  • Ufuk Ufuk:
    Alaplıda kediye tecavüz edilmişti ordan biliyorum alaplıyı kedinin ahımı tuttu acaba 6 23 Yanıtla
  • Ali Ali:
    Allah rahmet eylesin...yalnızlık ve çaresizlik demekki artık.onun için çekilmez oldu....köyde,hemde o yaşta yalnız yaşamak cidden çok zordur...keşke yapmasaydın bunu... 16 0 Yanıtla
  • adigüzel adigüzel:
    yalnizliktan intihar etmistir......ama yalniz olmayipta intihar edenler de var........durum kötü 11 0 Yanıtla
  • komik komik:
    az daha dişini sıksaydın be amca bir şey kalmamıştı 4 6 Yanıtla
  • Sabirsiz Sabirsiz:
    Dedem sabirli koyunde yasiyormus ama kendisi cok sabirsizmis azrail gelmeden o azraile gitmis 2 8 Yanıtla
  • melek melek:
    aynı köyde son 3 yılda 3 intihar vakası olmuş bunun sebebi araştırılmalı bence çünkü bu tür vakalarda üç harflilerin de parmağı olabilir özellikle köylerde çok oluyor paranormal olaylar musallat olabiliyorlar insanlara 4 6 Yanıtla
  • taze hukukçu-rose taze hukukçu-rose:
    Allah çocuklarının belalarını versin ulan bu yaşta adam tek başına bırakılır mı ne biçim insansınız siz Allah size de aynı duyguları yaşatsın inşallah 4 3 Yanıtla
  • üzülüyor insan üzülüyor insan:
    Yaşlılık depresyonu diye birşey var. Nüfusu artırdılar iyi bk yediler, millet konserve gibi evlerde üstüste yaşıyor. Kimse yaşlısına bakamıyor, geçin o demogajileri o evlere insanlar sığmıyor yaşlı nasıl sığsın. Adam da intiharı çözüm görüyor düşün nasıl bir cehenneme dönüyorsa hayatı, anlamayan davarlar da cehennem vs. diyor, ula adam cehennemi yaşamasa intihar eder mi dangalak. 4 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement