Eklem Tedavisi İçin Sıvı Ürettiler İlk Talep Japonya'dan Geldi
Son Dakika Logo
29.04.2019 12:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eklem Tedavisi İçin Sıvı Ürettiler İlk Talep Japonya'dan Geldi

Eklem rahatsızlıklarının tedavisinde kullanılan ve dünya genelinde sadece yengeç, karides gibi kabuklu deniz hayvanlarından elde edilen "glukozamin", Kütahya Dumlupınar Üniversitesinden (DPÜ) bir grup bilim adamının 4 yıl süren çalışmaları sonucu frenk üzümünden sıvı olarak elde edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement