Karantina endişesiyle akrabalarının yanına giden aile polisi alarma geçirdi
Son Dakika Logo
18.11.2020 10:52
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Karantina endişesiyle akrabalarının yanına giden aile polisi alarma geçirdi

Sakarya'da iki katlı evde kiracı olarak oturan 5 kişilik aile, ev sahiplerinin koronavirüs testi pozitif çıkınca akrabalarının yanına gitti. Kiracılarından bir hafta haber alamayınca endişelenen ev sahibi, polisin yaptığı araştırma ile ailenin akrabalarının yanında olduğunu öğrenince rahat nefes aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement