3 kadın çaldı, polis otel odasının kolon boşluğunda buldu!
Son Dakika Logo
14.06.2019 01:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

3 kadın çaldı, polis otel odasının kolon boşluğunda buldu!

Antalya'nın Alanya ilçesinde diskodaki bir kadına ait cep telefonunu çaldığı iddia edilen 3 İsveçli kadın polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Çalıntı cep telefonu ise kadınların kaldıkları otel odasının kolon boşluğundan bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Memur Memur :
    3600 ek göstergeden lisans ve yüksek lisans mezunu memurların yararlandırılması. en büyük haktır Lütfen haksızlık yapmayın 4 4 Yanıtla
    Behçet Naz Behçet Naz:
    Doğru söze ne denir! 2 3
    Baba nın oğlu Kemal Baba nın oğlu Kemal:
    her seçim dönemi vaad edilip ama yerine getirilmeyecek bir söz gibi kalacak... Zamanında çok net konuşuldu ama hala ses yok 3 1
  • . .:
    % li zam istemiyoruz şifaen zam gelsin aradaki fark gitgide yükseliyor 3200 alırken aynı işi yapan arkadaşlarımız 4500 5000 alıyor 2 2 Yanıtla
  • Hasmaksan Hasmaksan:
    İsveçli.degil..bunlar....ten..rengine...bakin...multeci 0 0 Yanıtla
  • Nihat Pamukcu Nihat Pamukcu:
    bunlar isvec vatandasi olabilir ama afrika kokenliler sonradan vatandas olmuslar normalde isvecliler butur islere tenezzul etmezler. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement