KAYSERİ Yoğun bakımda koronavirüs tedavisi gören kadın, 32 gün sonra servise alındı
Yoğun bakımda koronavirüs tedavisi gören kadın, 32 gün sonra servise alındıKAYSERİ'de, koronavirüs testi pozitif çıkan ve yoğun bakım servisinde tedaviye alınan H.K. (61), 32 gün süren tedavisinin ardından normal servise alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?