Ateş savaşçıları alkışlarla uğurlandı
Ateş savaşçıları alkışlarla uğurlandı Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, 14 gün boyunca orman yangınlarıyla mücadele eden ve görevlerini tamamlayan Çanakkale, Tekirdağ ve İstanbul İtfaiye ekiplerini uğurladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?