Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez: "Acı Olan İnsanların Duyarsızlaşmasıdır"
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez: "Acı olan insanların duyarsızlaşmasıdır" Görmez: "Kalkıp inen parmaklar arasında bu cinayetler işleniyor"İSTANBUL - Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Sultahahmet Camii'nde verdiği hutbede Suriye'nin İdlib kentinde yaşananlara dikkat çekerek, "Acı... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?