EYÜPSULTAN'DA GÖLETTEN ÇIKAN OTOMOBİLİN 2008'DE ÇALINDIĞI ORTAYA ÇIKTI
EYÜPSULTAN'da temizlik ve restorasyon çalışması nedeniyle suyu tahliye edilen gölette bulunan otomobilin 2008 yılında çalındığı ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?