Annesi, Üç Kelimelik Not Bırakıp Sırra Kadem Basan Kızını 1 Haftadır Balkonda Bekliyor
Son Dakika Logo
26.07.2018 09:56
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Annesi, Üç Kelimelik Not Bırakıp Sırra Kadem Basan Kızını 1 Haftadır Balkonda Bekliyor

Adana'da "Hakkınızı helal edin" notu bırakarak ortadan kaybolan 15 yaşındaki Eda Nur Esentürk'ün annesi Ayşe Esentürk, 1 haftadır balkonda kızının gelmesini bekliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Paşalı Paşalı:
    Rabbim aileye sabır versin kızada akıl versin 18 yaşında benden evi terk ettim çok pişman olup sokakların kötülüğünü görüp evime döndüm 1 günde annemin halini görünce şok oldum huzur mutluluk aileyle olur dışarıda sadece yem olursun. 39 3 Yanıtla
  • Mıko Mıko:
    Hıyarın biri kandırmıştır kızcağızı lütfen çocuklarımıza sahip çıkalım onlara anne baba değilde bir dost gibi yaklaşalım bütün sıkıntılarını anlatacak bir aile ortamı oluşturalım korkuyla değil sevgiyle büyütelim 23 1 Yanıtla
  • Ulan niye yorumlarim yayinlanmiyor!!!!!! Ulan niye yorumlarim yayinlanmiyor!!!!!!:
    Hiç kimse aileden daha değerli değil.!!! En yakın dostun bile para için ayağını kaldırır bir an tereddüt etmez 23 0 Yanıtla
  • Nerden geliyoon Nerden geliyoon :
    Ah anacigim allah sana sabırlar versin giden geri gelse sen hiç bir zaman o gün gittiği günü asla aklından cikaramiyacaksin.testi kırıldı artık eskisi gibi olmaz. 7 15 Yanıtla
  • tek tabanca34 tek tabanca34:
    miletin ne mal olduğunu öğrendikten sonra çıkar gelir merak etmeyin olan ne varsa ana babaya olur acımam böyle ewlatlara ölmüştür inşaaalah 4 18 Yanıtla
  • Analar ağlamasın Analar ağlamasın:
    geride anne babasını göz yaşları içinde bırakıp giderek mutlu olabilen varmıdır şu dünyada bu kızı illaki bir gören vardır görenler yerini bilenler ALLAH rızası için bu aileye yardımcı olsunlar 17 0 Yanıtla
  • Nuray66 Nuray66:
    Allah yardım etsın ben de ole bı halt yemıstım eskıden butun kızlara seslenıyorum yapmayın hıc bırsey anadan babadan daha degerlı degıl onlar bıseye hayır dıosa bıldıklerı var nolur dınleyın sonra cok pısman olursunuz sadece bu kardes ıcın demıyorum ay cok asıgım bılmem ne dıye kacmayın sıze yemın ederım fazla surmuo 16 0 Yanıtla
  • Zaza Zaza:
    Evlatta olsa gidenin arkasindan aglamayacaksin sevseydi gitmezdi bukadar 0 15 Yanıtla
  • Nadir Nadir:
    Hakkinizi helal edin ana ve baba,nin hakki helal olunurmu.Varsa haklari agzindan burnundan fitil,fitil gelir insallah ana ve baba,yi aglattiktan sonra. 9 1 Yanıtla
    Himm Himm:
    Cocuklari çok.sıkıyorlar ve eğitim yok 3 4
  • isimsiz2 isimsiz2:
    Ana yüreğidir ne olursa olsun dayanamaz. İnşallah biran önce gelir bu annenin gözyaşları diner. Ayrıca buraya böyle saçma salak yorumlar yapanlar siz beyninizi neyle yediniz? 8 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement