Mersin Sahillerinde "Üstü Açık Otobüs" Seferleri Başladı
Mersin sahillerinde "üstü açık otobüs" seferleri başladı Mersin Büyükşehir Belediyesi tarafından, hem kent sahilinin tanıtılması hem de kıyıda vakit geçirenlerin daha ferah ulaşım imkanı bulması için üstü açık otobüs uygulaması başlatıldıMERSİN - Mersin'de vatandaşların ve turistlerin... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?